Friday, September 12, 2014

Yang Ditunggu-tunggu..

Penulis nombor satu dalam carta fav keluarkan buku baru, tak senang duduk tunggu publisher buka order online, dan ala2 nak hangus je tgk kat Goodreads dah ada yang update status 'finish', haha.. 

Duduk Keratong ni tak beza mana jugak rupanya dengan kat Tawau bab menunggu barang sampai. Kalau pos ke Tawau, JS/Adiwarna guna poslaju, so dapat je tracking no tiap2 hari check buku dah sampai mana, kalau dalam sistem bagitau dah sampai pejabat pos besar, cepat2 pegi nak ambik walaupun slip tak dihantar ke sekolah lagi. 

Alkisahnya, kalau dalam semenanjung diorang guna kurir KTM, dan kurir tu pulak hanya akan masuk ke Keratong sekali saja seminggu. Semalam bila buku tak sampai2 jugak lagi, terus mesej Adiwarna dan hari ni 2x diorang call untuk confirmkan buku dah sampai ke belum. Dan alhamdulillah, petang tadi buku2 tu selamat sampai, boleh la bawak balik esok, yeayy!

 Besar gila kotak yang diorang guna, macam order buku 10 buah :p

 Two for me; Dunia Belum Berakhir and Kekasih Waktu, satu lagi untuk bff tersayang, Karimah.. and yeayy, dapat notepad limited edition (sebab jadi 1000 pembeli pertama) *grinning

 Berdoalah duhai hati. Doa adalah tempat beristirahat bagi mereka yang miskin, tempat berteduh bagi yang gundah, dan kelegaan bagi yang terbakar api hasrat.

 Mencintai itu seperti menjaga. Menjaga agar tak ada luka. Menjaga agar tak ada kecewa. 
Kerana hakikat cinta itu damai. Mendamaikan dua hati yang bertentangan. 
Hakikat cinta adalah dekat. Mendekatkan setiap hati yang berjauhan.

Ini yang paling mahal, ada tulisan tangan kaksu, suka!
'Arirada, biar matahari menyinari siang, bulan juga dipandang orang.'
*macam sedih je tagline ni, berdebar nak baca seluruh cerita!



No comments:

Post a Comment